حرف دل

راهی به من نمای، که عیبم هنر شود

حرف دل

راهی به من نمای، که عیبم هنر شود

نزدیکتر ازهمه


(یه سوال )

فاصله خدا با ما چقدر است؟

جوابش را خودش  فرموده : وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ         ﴿۱۸۶-بقره﴾

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند.

  • عاشق

نظرات  (۲)

  • ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
  • :/
    خسته نباشید مطلب جالبی را در این ماه مبارک به نمایش گذاشتید .
    متشکریم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی